Czy wiesz, że WEDŁUG BADAŃ…

Ponad 55% społeczeństwa jest bliższe kupienia produktu lub usługi, jeśli zainteresuje ich historia prezentowanej marki? Czas opowiedzieć Twoją.


Potrzebujesz mnie, jeśli:

  • Czas jest zasobem, którego nie masz w nadmiarze. Wolisz więc poświęcać go na biznes lub życie, a nie naukę tworzenia treści sprzedażowych.
  • Twoje obecne treści przepełnione są frazami, które w żaden sposób nie wyróżniają Twojej marki. „Najwyższa jakość” i „niska cena” to najgorsze co możesz o sobie powiedzieć – pokażę Ci dlaczego.
  • Chcesz dowiedzieć się jak pisać treści dla swojej marki. Spójność jest istotna. Stworzymy głos marki, a Ty oprócz tekstu dostaniesz wskazówki do tworzenia późniejszych treści.
  • Tworzysz nową markę lub chcesz wprowadzić nowe działania marketingowe. Razem zadbamy o dobre pierwsze wrażenie.
Cześć. Fajnie, że jesteś.

Opowiedzmy o Twojej marce


Być może myślisz, że aby pisać dobre teksty marketingowe, wystarczy „lekkie pióro”. Umiejętność zgrabnego doboru słów rzeczywiście pomaga, jednak w tej specyficznej dziedzinie, jaką jest copywriting i content writing są jeszcze inne elementy układanki. Niezbędne będzie też rozumienie mechanizmów marketingowych i psychologicznych (odpowiadających za decision-making process), a także znajomość technik storytellingu, który jest ciągle tak bardzo niedoceniany, a zarazem piekielnie skuteczny.

Brzmi skomplikowanie? To nie koniec. Do stworzenia jakiegokolwiek tekstu niezbędna będzie znajomość dwóch dodatkowych elementów. Marki i klienta. „Przecież znam swoją markę i znam swoich klientów!” pomyślisz. Jestem prawie pewna, że jednak nie! Jakie potrzeby mają Twoi klienci? Czego się boją? Co ich motywuje? Do czego dążą? Jaki problem pomagasz im rozwiązać? A Twoja marka? Jaki archetyp reprezentuje? Jakim głosem mówi? Jaką ma osobowość?

Treści, które DZIAŁAJĄ, muszą być spójne z marką – jej komunikacją i jej odbiorcami. Nie ma tu innej drogi. Zaczynając od szerokiej analizy wyżej wspomnianych elementów, stworzę historie, które nie tylko dobrze się czyta, ale które skłaniają do podjęcia decyzji. To inwestycja na lata.

Dlaczego mogę Ci pomóc

001.

Z wykształcenia jestem specjalistką od marketingu i… filologiem! Słowa fascynowały mnie od zawsze, ukończyłam anglistykę oraz komunikację wizerunkową co pozwala mi pisać treści, które sprzedają, w dodatku w dwóch językach!

002.

Od lat jako freelancer tworzyłam treści różnego rodzaju – od SEO, przez treści stron WWW czy katalogów, po slogany i projekty opakowań czy katalogów. Ilość znaków, które napisałam dla klientów, liczy się już w setkach tysięcy.

003.

Interesuję się psychologią, szczególnie w kontekście sprzedaży i marketingu co znacznie ułatwia mi tworzenie treści, które naprawdę działają. Biznes musi sprzedawać, a odpowiednie treści mają w tym pomóc – rozumiem to.

Copywriting to dla mnie…

Umiejętność łączenia wielu kompetencji i precyzyjne określenie celów, potrzeb i motywacji.

Co mogę dla Ciebie zrobić

Copywriting / Content writing


Wpisy na bloga / SoMe

Prowadzenie bloga to inwestycja – zarówno w wizerunek, jak i w pozycjonowanie strony. Napiszę dla Ciebie artykuły SEO a także bardziej obszerne treści na Social Media.

Strony internetowe

Twoja strona to Twoja wizytówka. Okazja, żeby wygrać klienta lub stracić jego zainteresowanie – być może na zawsze. Stworzę treści, które dotkną odpowiednich klientów we właściwe miejsce.

Inne

Oferta, e-mail z podziękowaniem za zakup, opakowanie produktu, landing page do Twojego kursu online – słowa są wszędzie! Daj mi znać, czego potrzebujesz, a ja spróbuję Ci pomóc.

Opinie


Masz coś do napisania?

Zróbmy to razem!