Sesja wizerunkowa Jagody – blueberrythinks.pl
Każda sesja wizerunkowa potęguje mój zachwyt nad tym, jaki świat jest różnorodny i że naprawdę możemy zrobić biznes ze wszystkiego, co kochamy. Poznajcie Jagodę Stączek – artystkę, która udowadnia, że sztuka i biznes mogą iść w parze.

Jagoda jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Zajmuje się plakatem, głównie kolażem, ale również rysunkiem, grafiką i ilustracją prasową. Jej prace pojawiły się w magazynach takich jak KUKBUK, Wysokie Obcasy, Newsweek czy KMAG. Zdobią też ściany krakowskiego Hotelu PURO. Kolaże w wykonaniu Jagody można nabyć jej w sklepie internetowym (blueberrythinks.pl) lub na targach, w których regularnie bierze udział (aktualności na FB oraz IG @blueberrythinks).

Prace Jagody zyskują dużą popularność niewątpliwie dzięki ich osobliwym charakterze i kunszcie artystycznym. Warto jednak pamiętać, że w marketingu jakość usług czy produktów to nie jedyny czynnik, który wymaga zaopiekowania.
Co jeszcze jest ważne?

Ludzie kupują wartość, jaką zyskują dzięki Twoim produktom.
W przypadku plakatów ze sklepu Blueberry Thinks będą to wartości takie jak przynależność do określonej grupy społecznej (ręcznie tworzone plakaty od polskiej artystki to droższa alternatywa do plakatów produkowanych na skalę masową), poczucie wyjątkowości, możliwość uchodzenia wśród znajomych za osobę z rozwiniętym poczuciem estetyki, czy nawet znającą się na sztuce.
Jednak żeby uzyskać tego typu skojarzenia, marka i jej wizerunek musi być spójny z odpowiadającymi im wartościami. W tym Jagoda radzi sobie świetnie, bo pozwala sobie być sobą 🙂

Dlaczego więc sesja wizerunkowa?
Przed sesją Jagoda wspomniała, że przed aparatem nie czuje się najbardziej komfortowo. Ponadto, nie dysponuje zbyt wieloma zdjęciami, z których jest usatysfakcjonowana. Jak sama mówi, czasem ma problem ze znalezieniem odpowiedniego visual contentu na SM, który nie jest prezentacją jej prac.
Stworzyłyśmy więc bank fotografii, które mają za zadanie:
- Wspierać dotychczasowo budowany wizerunek
- Nawiązywać estetyką do dotychczasowej estetyki marki
- służyć jako key visuals do postów o tematyce takiej jak: promocje, wysyłka produktów, ogłoszenia związane z targami i wystawami,
- służyć jako key visuals do postów zdradzających kulisy marki i opowiadających o historii Jagody
- budować markę osobistą Jagody








Różne role, różne miejsca
Oprócz zdjęć budujących wizerunek młodej przedsiębiorczyni (ale uciekłyśmy tutaj od pierwszych skojarzeń i nienaturalnych dla Jagody zdjęć „typowo biznesowych”), nie mogło zabraknąć tej najważniejszej – artystycznej strony działalności Jagody.












…oraz pakowania produktów.
To ważne, bo fakt, że artystka osobiście (i z wielką starannością) pakuje zamówienia jest wartością samą w sobie.






Podsumowanie
Sesja Jagody to dowód na to, jak bardzo przemyślana powinna być sesja wizerunkowa – taka z prawdziwego zdarzenia. Bardzo często fotografowie bez szerszej świadomości marketingowej mylą pojęcie wizerunek z wyglądem. Zadaniem sesji wizerunkowej nie jest pokazanie jak wyglądasz. To podprogowy zbiór informacji o Twojej marce i narzędzie w budowaniu pożądanych z nią skojarzeń i relacji z klientami.
Brawo tak trzymać. Widać, że dbasz o merytoryczne wpisy na Twoim blogu, Dzięki i zapraszam do siebie…