Dlaczego inwestować w komunikacje?

Komunikacja marki to narzędzie, dzięki któremu zdobędziesz najbardziej wartościowych klientów – lojalnych, oddanych i pełnych zaufania, że to właśnie Ty jesteś ich najlepszym wyborem.


Jeśli Ty, tak jak i wiele przedsiębiorczych kobiet…

  • Chciałaś tylko wykonywać swoją pracę ale okazało się, że obecne czasy wymagają też stałej obecności w Social Mediach. Czujesz się w tym zupełnie zagubiona…
  • Rozumiesz, że Twoja marka musi istnieć w internecie, jednak jej obecna komunikacja nie wpływa na wizerunek marki tak, jak byś chciała.
  • Chcesz rozwinąć swoją markę osobistą, jednocześnie skupiając się na własnym biznesie, a nie inwestując czas w zostanie specjalistą od marketingu…
  • Komunikacja Twojej marki jest obecnie trochę na oślep… bez planu, strategii i celu.
Mam dobrą wiadomość:

Możesz samodzielnie tworzyć spójny wizerunek swojej marki. Pokażę Ci jak to zrobić.

Cześć! Z tej strony Twoje

Wsparcie komunikacji w Social Mediach!


Czy wiesz, że marketing można porównać do pajęczej sieci? Mnóstwo w nim elementów, które wzajemnie na siebie oddziałowują. Rozumienie jego zasad wymaga wielu kompetencji. W swojej pracy łączę te, które pomagają w świadomym tworzeniu wizerunku marki. Dlaczego jest taki ważny? Dzięki niemu zyskujesz lojalność i zaufanie, a to procentuje organiczną (czyli darmową) sprzedażą. Oczywiście płatne reklamy to świetne narzędzie, jednak jeśli chcesz wyciągać z nich więcej i tym samym nie przepalać budżetu – zadbaj o wizerunek marki.

Nazywam się Karolina i marketing zawrócił mi w głowie już lata temu. Jestem przedsiębiorczynią, Social Media managerem, absolwentką studiów magisterskich na kierunku Communication Management (zarządzanie komunikacją wizerunkową marek), copywriterem, fotografem i filologiem… To właśnie te kompetencje! Tworzenie wizerunku marek pozwala mi sprawnie łączyć wszystkie moje zawodowe role. Zawsze też czułam, że rozumiem ludzi. Intuicyjnie wyczuwam ich potrzeby, obawy i lęki. Cudownym zrządzeniem losu okazało się, że w kontekście komunikacji marketingowej, jest to jedna z najbardziej użytecznych cech charakteru. Przemyślana strategia (Strateg jest w moim top 5 talentów Gallupa!) i zrozumienie odbiorców to przepis na spójną komunikację, która zamienia odbiorców w lojalnych klientów.

To co, czas na wizerunek Twojej marki?

Co możesz zyskać

001.

Czas na własny biznes

Żyjemy w czasach z ogromnym dostępem do informacji. Warto jednak pamiętać, że zdobywanie wiedzy to też koszt – liczony w godzinach. Z biznesowego punktu widzenia lepszą inwestycją czasu będzie rozwijanie tego, co oferuje Twoja marka, a nie nauka marketingu od podstaw.

002.

Lojalnych klientów

Czyli takich, którzy kupują Twoje produkty i usługi ze względu na przywiązanie i wartość, jaką widzą w Twojej marce. To najlepszy typ klienta bo nie odchodzi do konkurencji, gdy ta zaproponuje cenę niższą od Twojej.

003.

Wiedzę i samodzielność

Zamiast godzinami szukać informacji, analizować, czytać i zapamiętywać, dostajesz wiedzę dopasowaną do Twoich potrzeb. Na własnych oczach zyskujesz kompetencje i samodzielność w przeprowadzaniu skutecznych działań marketingowych.

Jak mogę Ci pomóc

Komunikacja i wizerunek marki w SoMe


Plan komunikacji

Twój przewodnik po Twojej marce i konkretna strategia komunikacji w Social Mediach. Strategia zawierająca analizę marki, jej misję, wizję, osobowość, archetyp, a także persony klientów. Wykaz kategorii treści i przykłady ich tworzenia. Wszystko w formie prostego poradnika, „manuala” do komunikacji Twojej marki.

To Twoja baza do samodzielnego prowadzenia komunikacji.

Konsultacje

Na spotkaniu online omówimy pytania i wątpliwości związane z Twoją marką w internecie. Znajdziemy rozwiązanie i kierunek dalszych działań. Podczas spotkania nie tracimy czasu na moje zapoznanie się z Twoją marką, dzięki wcześniej wysłanym pytaniom.

To doraźna pomoc w trakcie samodzielnego budowania wizerunku marki.

Audyt Social Media

Najtrudniej z dystansem spojrzeć na siebie. Dlatego też pozwól mi spojrzeć na Twój wizerunek w Social Mediach i szczegółowo sprawdzić komunikację Twojej marki w internecie. Otrzymasz szczegółowy raport z uwzględnieniem elementów do poprawy (z konkretnymi wskazówkami co zmienić), listą brakujących elementów, a także tych – które robisz dobrze (i dlaczego).

To konkretny feedback i sprawdzenie rezultatów Twojej pracy nad komunikacją marki.

Pomogę Ci zobaczyć więcej
Kiedyś, widząc błedy wizerunkowe marek w internecie zastanawiałam się jak to możliwe – to przecież takie oczywiste!
Z czasem zrozumiałam, że nie każdy widzi to, co ja. Ale Ty możesz.
Chcesz rozwinąć swoją markę moimi oczami?

Napisz jak mogę Ci pomóc