Dlaczego inwestować w komunikacje?
Komunikacja marki to narzędzie, dzięki któremu zdobędziesz najbardziej wartościowych klientów – lojalnych, oddanych i pełnych zaufania, że to właśnie Ty jesteś ich najlepszym wyborem.
Jeśli Ty, tak jak i wiele przedsiębiorczych kobiet…
Mam dobrą wiadomość:
Możesz samodzielnie tworzyć spójny wizerunek swojej marki. Pokażę Ci jak to zrobić.
Cześć! Z tej strony Twoje
Wsparcie komunikacji w Social Mediach!
Czy wiesz, że marketing można porównać do pajęczej sieci? Mnóstwo w nim elementów, które wzajemnie na siebie oddziałowują. Rozumienie jego zasad wymaga wielu kompetencji. W swojej pracy łączę te, które pomagają w świadomym tworzeniu wizerunku marki. Dlaczego jest taki ważny? Dzięki niemu zyskujesz lojalność i zaufanie, a to procentuje organiczną (czyli darmową) sprzedażą. Oczywiście płatne reklamy to świetne narzędzie, jednak jeśli chcesz wyciągać z nich więcej i tym samym nie przepalać budżetu – zadbaj o wizerunek marki.
Nazywam się Karolina i marketing zawrócił mi w głowie już lata temu. Jestem przedsiębiorczynią, Social Media managerem, absolwentką studiów magisterskich na kierunku Communication Management (zarządzanie komunikacją wizerunkową marek), copywriterem, fotografem i filologiem… To właśnie te kompetencje! Tworzenie wizerunku marek pozwala mi sprawnie łączyć wszystkie moje zawodowe role. Zawsze też czułam, że rozumiem ludzi. Intuicyjnie wyczuwam ich potrzeby, obawy i lęki. Cudownym zrządzeniem losu okazało się, że w kontekście komunikacji marketingowej, jest to jedna z najbardziej użytecznych cech charakteru. Przemyślana strategia (Strateg jest w moim top 5 talentów Gallupa!) i zrozumienie odbiorców to przepis na spójną komunikację, która zamienia odbiorców w lojalnych klientów.
To co, czas na wizerunek Twojej marki?
Co możesz zyskać
001.
Czas na własny biznes
Żyjemy w czasach z ogromnym dostępem do informacji. Warto jednak pamiętać, że zdobywanie wiedzy to też koszt – liczony w godzinach. Z biznesowego punktu widzenia lepszą inwestycją czasu będzie rozwijanie tego, co oferuje Twoja marka, a nie nauka marketingu od podstaw.
002.
Lojalnych klientów
Czyli takich, którzy kupują Twoje produkty i usługi ze względu na przywiązanie i wartość, jaką widzą w Twojej marce. To najlepszy typ klienta bo nie odchodzi do konkurencji, gdy ta zaproponuje cenę niższą od Twojej.
003.
Wiedzę i samodzielność
Zamiast godzinami szukać informacji, analizować, czytać i zapamiętywać, dostajesz wiedzę dopasowaną do Twoich potrzeb. Na własnych oczach zyskujesz kompetencje i samodzielność w przeprowadzaniu skutecznych działań marketingowych.
Jak mogę Ci pomóc
Komunikacja i wizerunek marki w SoMe

Plan komunikacji
Twój przewodnik po Twojej marce i konkretna strategia komunikacji w Social Mediach. Strategia zawierająca analizę marki, jej misję, wizję, osobowość, archetyp, a także persony klientów. Wykaz kategorii treści i przykłady ich tworzenia. Wszystko w formie prostego poradnika, „manuala” do komunikacji Twojej marki.
To Twoja baza do samodzielnego prowadzenia komunikacji.

Konsultacje
Na spotkaniu online omówimy pytania i wątpliwości związane z Twoją marką w internecie. Znajdziemy rozwiązanie i kierunek dalszych działań. Podczas spotkania nie tracimy czasu na moje zapoznanie się z Twoją marką, dzięki wcześniej wysłanym pytaniom.
To doraźna pomoc w trakcie samodzielnego budowania wizerunku marki.

Audyt Social Media
Najtrudniej z dystansem spojrzeć na siebie. Dlatego też pozwól mi spojrzeć na Twój wizerunek w Social Mediach i szczegółowo sprawdzić komunikację Twojej marki w internecie. Otrzymasz szczegółowy raport z uwzględnieniem elementów do poprawy (z konkretnymi wskazówkami co zmienić), listą brakujących elementów, a także tych – które robisz dobrze (i dlaczego).
To konkretny feedback i sprawdzenie rezultatów Twojej pracy nad komunikacją marki.